loadingimg

Wczytuję dane...

Logowanie za pomocą kont zewnętrznych:

/
0 szt. / 
0.00 PLN
  • Szukaj
Archiwum
  • 2017
  • 2016
Stres - nasz największy wróg
  • Stres - nasz największy wróg
  • Zabójca dobrego nastroju 

    Stres towarzyszy nam niemal każdego dnia. Wszystko za sprawą coraz szybszego trybu życia, nagromadzenia obowiązków i rosnących wymagań, zarówno w pracy, jak i w domu czy wśród najbliższych. To wszystko może stać się czynnikiem odczuwanego stresu. Objawia się on przemęczeniem lub rozdrażnieniem, napięciem mięśni, brakiem apetytu, problemami z pamięcią i koncentracją, uczuciem niepokoju, a nawet płaczem lub zachowaniami kompulsywnymi, takimi jak obgryzanie paznokci czy palenie tytoniu. O ile krótkotrwały stres jest dość dobry dla organizmu, bo powoduje mobilizację i motywuje do działania, o tyle jego permanentne odczuwanie może prowadzić do stałych uszczerbków na zdrowiu i znacznego obniżenia kondycji zarówno fizycznej jak i psychicznej. Należy zatem mu się przeciwstawić za wczasu i zadbać o swoje samopoczucie każdego dnia! Oto kilka sprawdzonych sposobów.

    stres

    Sposoby na stres

    Przede wszystkim należy sobie uświadomić, co w największej mierze powoduje u nas uczucie stresu i napięcia. Czy jest to praca? A może nadmiar obowiązków? Najlepiej pomóc sobie eliminując problem już u źródła, czyli zrezygnować z nadmiaru zadań w miarę możliwości lub podejść do nich na większym luzie. Warto się zastanowić, czy stresowanie się daną rzeczą jest uzasadnione? Czy naprawdę coś złego się stanie jeśli ją zaniedbamy lub rozłożymy w czasie? Należy pamiętać, że to nasze zdrowie jest najważniejsze i bez niego nie będziemy i tak mogli normalnie funkcjonować w pracy i życiu codziennym. Dobrym pomysłem jest zatem przygotowanie sobie listy priorytetów i zastanowienie się, co tak naprawdę jest dla nas ważne. To czasem daje świetne efekty i pomaga pogodzić się z małymi porażkami, a jednocześnie cieszyć mocniej z suckesów. Po zakończeniu pracy nad źródłem stresu warto zaplanować sobie szereg czynności pomagających sobie z nim radzić. Może być to systematyczne uczęszczanie na zajęcia jogi, spacery po lesie, wizyty w kinie lub teatrze, godzina poświęcona czytaniu książki lub odprężająca wizyta w SPA. Dobrze jest także zadbać o swoją codzienną dietę i przypilnować, by była ona odpowiednio zbilansowana i dostarczała organizmowi wszelkie niezbędne składniki mineralne. Dodatkowo warto zaopatrzyć się w suplement na stres o naturalnym składzie. Roślinne wyciągi z pewnością pomogą się odprężyć i poczuć błogość.

    suplement na stres



2017-11-01 10:55:00